livetvart.blogg.se

En blogg om vårt lilla familjeliv, inredning och pyssel.

Mer JUL

Kategori: Inredning

Ja många inlägg framöver kommer nog ha en anings julton i sig, men julen är ju så underbar och stämmningsfull. Mörkret gör att varenda ljus man tänder gnistrar och ser helt magiskt ut. Alla butiker fylls med vackra juldekorationer och pyssel.
 
Jag kan sitta hur länge som helst och bara kicka runt på nätet på allt fint som finns och som jag önsade fanns hemma hos mig. Här nedan kommer just det, fina juliga saker från Åhlens som jag önskar fanns hos mig (och en del kommer nog göra det snart).
                                                                                        
 
En fin stjärna som skulle få pryda Neahs rum
Ett blockljus som hjälper oss med nedräkningen till julen
Denna bordlöpare skulle gärna få ligga på vårt köksbord
Och till sist varför inte krypa ner under dessa lakan och invänta julaftonsmorgonen =)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: