livetvart.blogg.se

En blogg om vårt lilla familjeliv, inredning och pyssel.

En mysig måndag

Kategori:

Idag har jag varit hemma då jag nu är sjukskriven på 50%. Det är skönt att vara hemma men man blir lite rastlös med. Jag försöker ha något litet projet då jag är hemma. Idag var det städa i garderoben och testa ett nytt recpt.
 
Det som bakades var Kanelbullesockerkaka och jag har inte smakat den ännu men det luktar otroligt gott här hemma nu. Receptet kommer från en annan bloggerska Happy Days, passa på och njuta av hennes fantastiska bilder. Här kommer mitt resultat...
 
 
Sen hämtade jag lillan på förskolan, där jag möttes av en polisman och branman, men det var inget allvarligt som hade hänt =)
 
 
 
Sedan har vi mest myst här hemma och luktat på de fina blommorna som jag fick av Jens igår (trots det var farsdag)
 
 
Nu blir det att se lite Nicke Nyfiken.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: